دستگاه تصفیه هوا|دستگاه تصفیه هوا رومیزی|دستگاه تصفیه هوا خانگی

733  تعداد بازدید  |  شنبه 18 دی ماه 1400

در این مقاله ما انواع روش های رایج در کنترل آلرژی دوران بارداری از نکات تغذیه ای گرفته تا استفاده از دستگاه تصفیه هوا را بررسی خواهیم کرد. گزینه های طبیعی بسیاری برای تسکین آلرژی وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید. قبل از امتحان هر یک از این گزینه های پیشنهادی برای تسکین آلرژی، حتما با پزشک خود مشورت کنید. برای یادگیری بیشتر به خواندن ادامه دهید!

بارداری و آلرژی: نقش دستگاه تصفیه هوا در کنترل آلرژی بارداری

وقتی باردار می شوید، بایدها و نبایدهای زیادی به شما گفته می شود، که ممکن است گیج کننده به نظر برسد. در این مقاله ما انواع روش های رایج در کنترل آلرژی دوران بارداری از نکات تغذیه ای گرفته تا استفاده از دستگاه تصفیه هوا را بررسی خواهیم کرد.

گزینه های طبیعی بسیاری برای تسکین آلرژی وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید. قبل از امتحان هر یک از این گزینه های پیشنهادی برای تسکین آلرژی، حتما با پزشک خود مشورت کنید. برای یادگیری بیشتر به خواندن ادامه دهید!

 

علائم شایع آلرژی چیست؟

اگر مطمئن نیستید که از آلرژی رنج می برید یا به سرماخوردگی مبتلا شده اید، دانستن تفاوت می تواند در انتخاب درمان مناسب کمک کننده باشد.

 

بیایید نگاهی دقیق تر به شایع ترین علائم آلرژی بیندازیم:

 

آبریزش بینی

حلقه های سیاه زیر چشم

 خارش چشم

 عطسه کردن

سرفه

خارش بینی، گلو، گوش و دهان

سردرد

 

 

 

در اینجا راه هایی وجود دارد که می توانید با کمک طبیعت با آلرژی مبارزه کنید!

 

 

هیدراته بمانید

بیشتر آب بنوشید اطمینان از هیدراته ماندن شما نه تنها برای کودک شما مفید است، بلکه به شما کمک می کند تا با هر گونه ناراحتی در طول فصل آلرژی مبارزه کنید.

 

 

شستشوی بینی

شستشوی بینی با استفاده از آب نمک استریل موجب پاکسازی سینوس ها نیز میشود. برخی از مطالعات نشان داده اند که شستشوی منظم بینی می تواند به بهبود خواب و تنفس شما کمک کند و در نتیجه علائم آلرژی را کاهش دهد.

ویتامین D بیشتری مصرف کنید

افزودن ویتامین D بیشتر به رژیم غذایی خود، چه از طریق مکمل یا مصرف بیشتر غذاهای غنی از این ویتامین، می تواند به کاهش سطح التهاب شما کمک کند.

 

یک دستگاه تصفیه هوا خریداری کنید

 

با اضافه کردن یک دستگاه تصفیه هوا به محیط خانه خود با آلرژی دوران بارداری مقابله کنید

اگر به گرده ها، هاگ های کپک، کنه های گرد و غبار یا سایر آلرژن های رایج موجود در هوا حساسیت داشته باشید، یک دستگاه تصفیه هوا آنها را از هوای خانه شما پاک می کند.

یک دستگاه تصفیه هوا با حذف ذرات کوچک موجود در هوا که حفره سینوسی شما را تحریک می کنند، هوای خانه را تصفیه میکند.

 پس از استفاده از دستگاه تصفیه هوا متوجه خواهید شد که این یک راه حل عالی برای کاهش علائم آلرژی در دوران بارداری است!

 

رطوبت ساز را امتحان کنید

 

قبل از مراجعه به مطب پزشک، قرار دادن یک دستگاه مرطوب کننده در خانه می تواند به شما در مبارزه با آلرژی کمک کند.

مرطوب کننده یک راه حل طبیعی برای آلرژی در دوران بارداری است. می تواند به تسکین علائم رایج آلرژی کمک کند.اضافه کردن رطوبت اضافی به هوا در کاهش التهاب حفره سینوسی موثر است.

با این حال، باید مراقب باشید که رطوبت زیادی به هوای خود وارد نکنید. برخی از آلرژن‌های رایج مانند کپک و کنه‌های گرد و غبار وجود دارند که در صورت وجود سطوح بالای رطوبت در خانه افزایش می‌یابند.

 

توصیه میکنیم درکنار رطوبت ساز از یک دستگاه تصفیه هوا نیز به طور همزمان استفاده کنید تا با متعادل سازی رطوبت محیط احتمال تشدید آلرژی از بین برود

 

پیدا کردن بهترین درمان برای آلرژی در دوران بارداری

برای رسید به نتیجه مناسب در کنترل آلرژی دوران بارداری توصیه میکنیم در کنار رعایت نکات تغذیه ای و بهداشتی حتما از دستگاه تصفیه هوا استفاده کنید.

 

 

بیشتر بدانید:

 

8 مزیت دستگاه تصفیه هوا

آیا آلودگی هوا و افسردگی با هم در ارتباط اند؟

آیا دستگاه تصفیه هوا محیط را خشک میکند؟

به کمک این روش ها هوای خانه خود را تازه تر کنید