دستگاه تصفیه هوا خانگی|دستگاه تصفیه هوا|دستگاه تصفیه هوا رومیزی

1013  تعداد بازدید  |  دوشنبه 15 فروردین ماه 1401

به دنبال بهبود کیفیت هوا در اتاق نشیمن خود هستید؟ آیا می خواهید از شر گرد و غبار، آلرژن ها، باکتری ها و سایر آلاینده های رایج داخلی خلاص شوید؟در این راهنما، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه بهترین دستگاه تصفیه هوا را برای اتاق نشیمن پیدا کنید تا هوای خانه شما تمیز و تازه بماند.

بهترین دستگاه تصفیه هوا برای نشیمن (پارت اول)

به دنبال بهبود کیفیت هوا در اتاق نشیمن خود هستید؟ آیا می خواهید از شر گرد و غبار، آلرژن ها، باکتری ها و سایر آلاینده های رایج داخلی خلاص شوید؟

 

در این راهنما، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه بهترین دستگاه تصفیه هوا را برای اتاق نشیمن پیدا کنید تا هوای خانه شما تمیز و تازه بماند. برای کمک به شما برای دریافت محصول مناسب برای نیازهایتان، بهترین ویژگی‌هایی را که باید در بهترین مدل‌های دستگاه تصفیه هوا اتاق نشیمن جستجو کنید، به شما نشان می‌دهیم که آنها را برای خانه شما عالی می‌کند.

اگر می‌خواهید بهترین دستگاه تصفیه هوا اتاق نشیمن را دریافت کنید، باید به دنبال چند ویژگی باشید

 

با داشتن یک دستگاه تصفیه هوا با ویژگی های ذکر شده در زیر، طیف وسیعی از آلاینده های داخلی خانه یا آپارتمان خود را از بین خواهید برد

 

 

 

 

فیلتر هپا واقعی

فیلتر 99.97 HEPA درصد ذرات را به اندازه 0.3 میکرون (با چشم غیرمسلح نامرئی) حذف می کند. گرد و غبار، آلرژن ها، هاگ های کپک، دود و میلیون ها آلاینده بسیار ریز دیگر را جذب می کند.

 

فیلتر کربن فعال

ذراتی که باعث بوی کپک زدگی و هوای کهنه می شوند را از بین می برد. این ترکیبات آلی فرار، بخارات شیمیایی، آلاینده های گازی و سایر آلاینده هایی را که نمی توانند توسط فیلتر هپا واقعی جذب شوند، به دام می اندازد.

 

نور ماوراء بنفش

این باعث از بین رفتن میکروارگانیسم هایی می شود که در فضاهای زیرزمین زندگی می کنند. با عبور هوا از دستگاه تصفیه هوا، نور ماوراء بنفش ساختار DNA میکروب ها و پاتوژن ها را مختل می کند که آنها را برای سلامتی شما بی ضرر می کند.

 

دریافت دستگاه تصفیه هوا اتاق نشیمن با اندازه مناسب

اکنون که می دانید در بهترین دستگاه تصفیه هوا اتاق نشیمن به دنبال چه چیزی باشید، فاکتور بعدی که باید در نظر بگیرید، انتخاب واحد اندازه مناسب است. متأسفانه، همه  انواع دستگاه‌ تصفیه هوا دارای سطح یکسانی از قدرت پاک‌کنندگی هوا نیستند - هر برند و مدل دارای محدوده فضای اتاق است که می‌تواند آن را تصفیه کند.

 

بنابراین، ضروری است که دستگاهی بخرید که بتواند اندازه کامل محل زندگی شما را تحمل کند.

 

حقیقت این است که اگر دستگاه تصفیه هوا خیلی کوچک باشد، هوا را به اندازه کافی فیلتر نمی کند و همچنین انرژی بیشتری برای کار کردن مصرف می کند. اگر خیلی بزرگ باشد، پول غیرضروری را برای خرید اولیه هدر خواهید داد و دستگاه بیش از حد روشن و خاموش می شود، که مصرف انرژی را نیز افزایش می دهد.

 

برای به دست آوردن دستگاه تصفیه هوا با اندازه مناسب، تنها کاری که باید انجام دهید این است که پوشش مربعی دستگاه را با اتاق نشیمن خود مطابقت دهید. فقط این دو مرحله ساده را دنبال کنید:

 

مرحله 1:

 

عرض و طول اتاق نشیمن خود را اندازه بگیرید. (اندازه گیری ها را به سمت بالا گرد کنید تا مرحله دوم آسان تر شود.)

 

گام 2:

 

عرض را در طول ضرب کنید تا مجموع متراژ مربع (فوت مربع) منطقه را بدست آورید. مثلا:

 

یک اتاق نشیمن 25 x 20 = 500 فوت مربع

یک اتاق نشیمن 15×13 = 195 فوت مربع

هنگامی که تعداد کل متر مربع خود را به دست آوردید، می توانید به دنبال دستگاه تصفیه هوا باشید که بتواند این مقدار فضا را پوشش دهد. اما، لزومی ندارد که 100٪ دقیقا مطابقت داشته باشد.

 

تا زمانی که دستگاه تصفیه هوا برابر یا کمی بالاتر از اندازه اتاق شما باشد، آنگاه حالت خوبی خواهید داشت.

 

مزایای استفاده از دستگاه تصفیه هوا در اتاق نشیمن

ما فقط چند دلیل اساسی برای اینکه چرا استفاده از دستگاه تصفیه هوا در اتاق نشیمن ایده خوبی است را مرور کردیم. با این حال، فواید بسیار بیشتری نسبت به خلاص شدن از شر گرد و غبار، هاگ های کپک و بوها وجود دارد. دستگاه تصفیه هوا چیزهای بیشتری را برای سلامتی و راحتی شما ارائه می دهند. آنچه در زیر می‌بینید فهرستی از مزایای برتری است که با راه‌اندازی یک دستگاه تصفیه هوا در خانه‌تان از آن بهره‌مند خواهید شد.

 

 

 

گردش هوای بهتر

اگر در قسمت اصلی نشیمن پنجره ندارید یا نمی توانید باز کنید، یک دستگاه تصفیه هوا می تواند به گردش هوا برای شما کمک کند. هوای اتاق به داخل دستگاه کشیده می‌شود، فیلتر می‌شود و سپس به داخل فضا بازگردانده می‌شود. این چرخه هوای روان ایجاد می کند که به جلوگیری از کهنه شدن هوا کمک می کند و باعث می شود منطقه راحت تر باشد.

 

 

 

گرد و غبار کمتر

همانطور که هوا از طریق دستگاه تصفیه هوا به گردش در می آید، ذرات گرد و غبار در فیلتر HEPA واقعی به دام می افتند. این کار میزان گرد و غبار جمع شده در داخل اتاق نشیمن شما را کاهش می دهد.

 

آلرژن کمتر

صدها نوع مختلف آلرژن وجود دارد که به مناطق زندگی حمله می کند. مانند گرد و غبار، این ذرات آلرژن در داخل فیلتر True HEPA به دام می‌افتند.

 

سطح پایین تر VOCs

اگر هر نوع ماده شیمیایی را در خانه خود ذخیره می کنید، به احتمال زیاد VOC (ترکیبات آلی فرار) به هوا نشت می کند. VOC ها از مصالح ساختمانی، رنگ ها، لاک ها، فرش ها، دیوارهای خشک و غیره نشت می کنند. یک دستگاه تصفیه هوا با فیلتر کربن فعال می‌تواند این آلاینده‌های گازی را قبل از انباشته شدن در سطوح ناایمن از بین ببرد.

 

 

بیشتر بدانید:

چرا باید قبل از زمستان یک دستگاه تصفیه هوای خانگی برای COVID-19 تهیه کنید؟

آیا دستگاه تصفیه هوا  محیط را خشک می کند؟

کیفیت هوای خانه شما در فصل پاییز کاهش می یابد!!

چگونه میتوان میزان مساحتی که هر دستگاه تصفیه هوا پاکسازی میکند محاسبه کرد؟

به کمک این روش ها هوای خانه خود را تازه تر کنید