تصفیه آب Undersink چیست؟ چگونه کار می کند؟

2096  تعداد بازدید  |  یکشنبه 7 اردیبهشت ماه 1399

چرا باید از دستگاه تصفیه آب استفاده کنیم؟ برای تصفیه آب در سیستم تصفیه خانه های صنعتی از کلر و برخی از مواد شیمیایی دیگر استفاده می شود که در واقع این مواد شیمیایی تنها می توانند برخی از باکتری ها و ویروس های آب تصفیه نشده را از بین ببرند. اما خود کلر در آب باقی می ماند و کلر یکی از سمی ترین مواد شیمیایی شناخته شده برای بدن است.

چرا باید از دستگاه تصفیه آب استفاده کنیم؟

برای تصفیه آب در سیستم تصفیه خانه های صنعتی از کلر و برخی از مواد شیمیایی دیگر استفاده می شود که در واقع این مواد شیمیایی تنها می توانند برخی از باکتری ها و ویروس های آب تصفیه نشده را از بین ببرند. اما خود کلر در آب باقی می ماند و کلر یکی از سمی ترین مواد شیمیایی شناخته شده برای بدن است.

دستگاه تصفیه آب از انواع مختلف فیلتر ها برای حذف انواع آلاینده ها استفاده می کنند. این دستگاه ها اغلب از یک فیلتر اولیه که ممکن است از جنس الیاف و یا جنس سرامیکی باشند استفاده می کنند که وظیفه حذف ذرات و جامدات آب را بر عهده دارد.

به دلیل وجود فضای خالی در کابینت های زیرسینک در آشپزخانه وبرای غلبه برمشکلات اشغال فضای روی کابینت ، شرکت های تصفیه آب در حال تولید "تصفیه آبهای زیرسینکی " هستند. یکی از بزرگترین مزیت های دستگاه های زیرسینکی این است که از دید بیننده مخفی است. دستگاه آب زیرسینکی همچنین برای اتصال با یخچال های ساید بای ساید  و شیر آب  معمولی مناسب است.

یکی دیگر ازمزایای تصفیه آب زیرسینکی نسبت به رومیزی این است که آب را با سرعت بالاتری تصفیه می کند.در تصفیه آب خانگی رومیزی ابتدا باید مخزن آب پر شود تا دستگاه عملیات تصفیه  آب را شروع کند و به طور میانگین 1 الی دو دقیقه زمان می برد درحالی که با یک تصفیه آب زیرسینکی مخزن با فشار و جریان بالا این زمان را به 10 الی 15 ثانیه کاهش می دهد.

و اما بزرگترین مزیت آن این است که شما مشکل ریختن آب در کف زمین را ندارید زیرا آب تصفیه شده از طریق شیرهای با حالت منحنی خروج پیدا می کند در حالی که با دستگاه تصفیه آب رومیزی ، شما باید بطری را در حین پر کردن نگه دارید و  مراقب باشید که آب در کف آشپزخانه ریخته نشود.

 

 

بیشتر بدانید:

چرا دستگاه تصفیه آب

پانزده فواید آب اشامیدنی

زوال عقل کودک با آب آلوده

همه چیز درباره آب این عنصر حیات بخش

اهمیت تصفیه آب

چرا دستگاه دیجیتال بیده

تنفس هوای آلوده خطر مرگ و میر را افزایش می دهد

چرا دستگاه تصفیه هوا

تاثیر قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا در دوران بارداری

آیادرمان آسم امکان پذیر است؟