تصفیه هوای خانگی | تصفیه هوا | فیلتر هوا

1401  تعداد بازدید  |  دوشنبه 18 مرداد ماه 1400

یک دستگاه تصفیه هوا خوب گازها ، بخارات شیمیایی و بوها را از فضای سالن شما خارج می کند و محیطی سالم تر برای کارکنان و مشترین فراهم میکند.

دستگاه تصفیه هوا سالن های زیبایی

 آرایشگاه ها محیطی منحصر به فرد هستند که در آن افراد برای مدت طولانی در یک فضای بسته در معرض مواد شیمیایی مختلف قرار می گیرند. به منظور محافظت از کارکنان و مشتریان در برابر اثرات ناشی از بخار مواد شیمیایی و بوی شدید در طول زمان ، برای چنین مشاغلی استفاده از دستگاه تصفیه هوا بسیار مهم است. یک دستگاه تصفیه هوا خوب گازها ، بخارات شیمیایی و بوها را از فضای سالن شما خارج می کند و محیطی سالم تر و دلپذیرتر برای کار ایجاد می کند.




چرا به دستگاه تصفیه هوای سالن نیاز دارید؟

اگر صاحب سالن هستید ، ممکن است با خود فکر کنید که آیا تصفیه هوا واقعا ضروری است یا خیر. پاسخ به این سوال یک "بله" قاطع است. مطالعات اخیر نشان داده است که کارکنان سالن های آرایشی روزانه در معرض خطر بیماری هایی مانند آسم ، سرطان و حتی برخی بیماری های عصبی قرار میگیرند. مواد شیمیایی موجود در محصولات آرایشی بدون انجام اقدامات احتیاطی ایمنی می توانند باعث مشکلاتی همچون قرمزشدن چشم ؛ترک خوردن و خشک شدن پوست و سایر مشکلات سلامتی شوند تحقیقات نیویورک تایمز نشان داد که مواد شیمیایی کاشت ناخن می تواند باعث سقط جنین و نقایص مادرزادی شود ، که به شدت استفاده از دستگاه تصفیه هوا در سالن زیبایی را پر اهمیت میکند

اگر می خواهید سلامت خود و کارکنان خود را تضمین کنید ، یک دستگاه تصفیه هوا در سالن بسیار ضروری است. استفاده از یک دستگاه تصفیه خوب برای ایجاد یک تجربه عالی برای مشتری اهمیت کمی ندارد. بوهای شدید که تقریباً در همه جا در سالن های مو و زیبایی وجود دارد ، باعث آزار و اذیت مشتریان می شود.علاوه بر این برخی از مشتریان ، به ویژه آنهایی که مبتلا به آسم شدید و سایر بیماریهای مزمن تنفسی هستند ، حتی از مراجعه به آرایشگاه به دلیل دود و بو اجتناب می کنند. برای تجربه بهتر و سالمتر مشتری، که سالن شما را به انتخاب بهتری نسبت به سایر گزینه های مجاور تبدیل می کند ، تمیز کردن هوا یک راه حل آسان است.

 

 

دستگاه های تصفیه هوا برای سالن های زیبایی نیز می توانند تأثیر مثبتی بر سلامتی داشته باشند ، و به مشتریان و کارکنان هوای تازه ، تمیز ، انرژی زا و محیطی امن تر و سالم تر می بخشند.

بهترین دستگاه های تصفیه هوا برای سالن های مو و ناخن آنهایی هستند که مواد شیمیایی خطرناک و ذرات را از هوا حذف می کنند. دستگاه تصفیه هوا مجهز به فیلترهای حاوی کربن فعال این کار را انجام می دهند. در فیلترهای کربن فعال ، حجم و وزن بالای کربن ، به علاوه طراحی با چگالی کم ، و سطح زیاد محیط فیلتر مکانیکی ، به این معنی است که فیلترها بدون انسداد طولانی مدت دوام می آورند و به خوبی هوا را از آلاینده ها پاک میکنند.

 

 

بیشتر بدانید:

 

تصفیه هوای خانه و ویروس کرونا

انتخاب بهترین تصفیه هوا برای اتاق خواب

چند راه برای پاکسازی ریه ها

با تصفیه هوا از کسلی و بیحالی دور بمانید

معرفی چهار گیاه تصفیه کننده هوای منزل

معرفی دستگاه تصفیه هوا