تصفیه هوای خانگی | تصفیه هوا | تعویض فیلتر هوا

1635  تعداد بازدید  |  دوشنبه 8 شهریور ماه 1400

تصفیه کیفیت هوای منزل یکی از راه هایی است که می تواند به شما کمک کند استرس را از بین ببرید و در عین حال از مزایای سلامتی نیز برخوردار باشید.

 

چند راه برای تصفیه طبیعی هوای خانه

 

با توجه به مدت زمانی که افراد معمولی در خانه می گذرانند ، اطمینان از اینکه محل زندگی شما برای شما و خانواده شما امن است ، بسیار مهم است. تصفیه کیفیت هوای منزل یکی از راه هایی است که می تواند به شما کمک کند استرس را از بین ببرید و در عین حال از مزایای سلامتی نیز برخوردار باشید. این چند راه را برای تصفیه طبیعی خانه خود بررسی کنید.

 

 

 

ابتدا از شر منبع خلاص شوید

از محصولاتی در خانه خود استفاده کنید که دارای VOC کم هستند به این معنی که منسوجات خانگی خود را از محصولاتی که دارای برچسب کم یا بدون VOC هستند ، انتخاب کنید تا میزان محصولاتی که در خانه سموم شیمیایی سمی تولید می کنند کاهش یابد.

 

 روغن ها

سوزاندن انواع روغنهای اساسی یک راه عالی برای تصفیه هوا و همچنین مزایای سلامتی بسیاری برای کسانی است که در خانه شما هستند. استفاده از اسانسهای خالص با کیفیت بالا را در نظر بگیرید تا بیشترین بهره را از رایحه آنها ببرید. از چند مشعل مختلف در اطراف خانه برای حداکثر سود استفاده کنید.

 

 

 

 

زغال فعال

فیلترهای هوای زغال فعال که به عنوان کربن فعال نیز شناخته می شوند ، راهی عالی برای تهویه و تصفیه طبیعی کیفیت هوای منزل شما هستند. ذغال سنگ موجود در این فیلتر های کربنی سموم موجود در هوا را بدون انتشار بو جذب کرده و هوا را عاری از آلاینده ها میکند.

 

لامپ نمک

لامپهای نمک صورتی هیمالیا در توانایی خود در بیرون کشیدن سموم از هوا بسیار محبوب هستند. این دستگاه تصفیه هوای یونی طبیعی بسیار شبیه به نور شب عمل می کند و به اندازه کافی کوچک است که می توانید خاج از منزل خود در هر مکانی از آن برای فیلتر کردن هوا استفاده کنید.

 

 

 

فن سقفی

پنکه های سقفی یک راه عالی برای خنک کردن خانه است که در فصول معتدل تابستان و بهار ، میتوانید از آن ها برای گردش هوا در خانه خود استفاده کنید.

 

 

از پاک کننده های طبیعی استفاده کنید

استفاده هفتگی از محصولات پاک کننده مواد شیمیایی زیادی را وارد خانه می کند. برای مقابله با کثیفی از محصولات تمیز کننده طبیعی مانند سرکه سفید یا جوش شیرین استفاده کنید. سایر گزینه های خوب از جمله پراکسید هیدروژن که بدون عوارض مواد شیمیایی به همان خوبی تمیز می شوند.

 

 

 

 

بیشتر بدانید:

 

معرفی چهار گیاه تصفیه کننده هوای منزل

معرفی کیسه های قابل حمل تصفیه کننده هوا

انتخاب بهترین تصفیه هوا برای اتاق خواب

با تصفیه هوا از کسلی و بیحالی دور بمانید

بهترین ماسک برای تصفیه هوای تنفسی

 معرفی دستگاه تصفیه هوا