دستگاه تصفیه هوا | تصفیه هوای خانه | دستگاه تصفیه هوای رومیزی

1335  تعداد بازدید  |  شنبه 10 مهر ماه 1400

یک دستگاه تصفیه هوا با فیلتر HEPA می تواند احتمال ابتلا به سینوزیت آلرژیک و عفونت ثانویه باکتریایی مرتبط با آلرژی را کاهش دهد.

آیا دستگاه تصفیه هوا می توانند به کاهش التهابات سینوسی کمک کند؟

 

التهاب سینوس ، که بیشتر به عنوان سینوزیت شناخته می شود ، می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. در بسیاری از موارد ، سینوزیت توسط عفونت های باکتریایی ایجاد می شود که باعث حساسیت و التهاب بافت سینوس می شود. علل دیگر می تواند شامل کپک و ویروس ها باشد.

 

با این حال ، جایی که دستگاه های تصفیه هوا وارد عمل می شوند زمانی است که مشکلات سینوسی به دلیل حساسیت فصلی ایجاد می شود. آلرژی علاوه بر ایجاد مستقیم التهاب سینوس ها ، می تواند شرایط را برای عفونت توسط باکتری فراهم آورد. در نتیجه ، آلرژی های فصلی و سینوزیت باکتریایی اغلب ، با هم ارتباط دارند.

 

آیا دستگاه تصفیه هوا به رفع مشکلات سینوسی شما کمک می کند؟

 

تا حدی ، یک دستگاه تصفیه هوا می تواند از مشکلات سینوسی شما جلوگیری کرده یا آنها را کاهش دهد. با محدود کردن میزان گرده که در خانه در معرض آن هستید ، یک دستگاه تصفیه هوا با فیلتر HEPA می تواند احتمال ابتلا به سینوزیت آلرژیک و عفونت ثانویه باکتریایی مرتبط با آلرژی را کاهش دهد. مهم است که به خاطر داشته باشید که هنگام خروج از منزل همچنان در معرض گرده گل قرار خواهید گرفت ، بنابراین استفاده از دستگاه تصفیه هوا تضمینی در برابر واکنش های آلرژیک نیست.

 

همچنین لازم به ذکر است که توانایی یک دستگاه تصفیه هوا برای کمک به عفونت های سینوسی کاملاً پیشگیرانه است. اگر قبلاً عفونت سینوسی باکتریایی دارید ، دستگاه تصفیه هوا نمی تواند علائم ناشی از تکثیر باکتری ها در مجاری بینی شما را کاهش دهد. با این حال ، آنچه دستگاه تصفیه هوا می تواند انجام دهد این است که علائم ناشی از قرار گرفتن در معرض آلرژن ها را کاهش دهد به این ترتیب از ابتلای شما به عفونت ثانویه باکتریایی جلوگیری میکند.

 

 

 

 

 

 

 

بهترین دستگاه های تصفیه هوا برای حساسیت های فصلی کدامند؟

 

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، برای رفع آلرژی های فصلی ناشی از گرده ، به یک دستگاه تصفیه هوا با فیلتر       HEPA  نیاز دارید. در ادامه یکی از بهترین دستگاه های تصفیه هوای بازار مجهز به نوع پیشرفته فیلتراسیون هپا را به شما معرفی میکنیم.

 

دستگاه تصفیه هوای نایس مدل CHA-N500AU با عملکرد بدون صدا مجهز به چهار مرحله فیلتراسیون هوشمند شامل پیش فیلتر (برای جذب آلاینده هایی با اندازه بزرگ مانند موی حیوانات ، گرد و خاک و پرز)، فیلتر مدیوم ( جذب آلاینده های عامل بوی بد و ترکیبات آلی فرار*)فیلتر الپا (نوع پیشرفته فیلتر هپا موثر در حذف انواع باکتری ها و جذب ویروس سارس عامل ویروس کرونا تا 99.99%  )و فیلتر   DEODORIZATION (ضدبو  و مجهز به فناوری نانو)است.

 

بیشتر بدانید:

 

کیفیت هوای خانه شما در فصل پاییز کاهش می یابد!!

به کمک این روش ها هوای خانه خود را تازه تر کنید

بررسی تاثیر استفاده از دستگاه تصفیه هوا بر مشکلات خواب

آلودگی هوا مارا چاق میکند

چگونه یک دستگاه تصفیه هوا برای پوست معجزه میکند؟