دستگاه تصفیه هوا | تصفیه هوا | دستگاه تصفیه هوا رومیزی

955  تعداد بازدید  |  شنبه 8 آبان ماه 1400

صاحبان رستوران ها بیشتر از همیشه تلاش می کنند تا مردم را با خیال راحت به رستوران ها بازگردانند. یکی از کارهایی که آنها میتوانند برای جلب اعتماد دوباره مشتریان انجام ‌دهند، سرمایه‌گذاری در تصفیه‌کننده‌های هوای مجهز به فناوری نوین برای هدف قرار دادن مسائل مختلف کیفیت هوا در رستوران‌ها است.

چرا رستوران ها باید دستگاه تصفیه هوا داشته باشند؟

رستوران ها چیزی بیش از غذا و نوشیدنی به ما ارائه می دهند. آنها فضایی را به ما پیشنهاد می کنند که بتوانیم با دوستان، خانواده و همکاران دور هم جمع شویم تا لحظات و رویدادهای خاص را با هم جشن بگیریم. متأسفانه، در طول 12 ماه گذشته، کووید-19 به شدت به صنعت غذا و نوشیدنی ضربه زده است.

صاحبان رستوران ها بیشتر از همیشه تلاش می کنند تا مردم را با خیال راحت به رستوران ها بازگردانند. یکی از کارهایی که آنها میتوانند برای جلب اعتماد دوباره مشتریان انجام ‌دهند، سرمایه‌گذاری در تصفیه‌کننده‌های هوای مجهز به فناوری نوین برای هدف قرار دادن مسائل مختلف کیفیت هوا در رستوران‌ها است.

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

1. بوی نامطبوع آشپزخانه را کاهش دهید

 

2. کاهش انتقال ویروس ها از طریق هوا

 

3. گرد و غبار را از هوا پاک کنید

 

4. از سلامت کلی مشتریان و کارکنان محافظت کنید

 

1. کاهش بوی نامطبوع در آشپزخانه

بسیاری از رستوران ها به سیستم های تهویه مطبوع و فن های ویژه ای نیاز دارند که بتواند دود و بوهای تولید شده توسط کباب پزها و اجاق هایی که دائماً در حال کار هستند را منتقل کند. متأسفانه، بسیاری از آنها سیستم مناسبی برای گرفتن تک تک ذرات بسیار ریز شناور در هوا ندارند. وقتی رستوران‌ها تهویه مناسبی ندارند، این گازها و دودهای مضر می‌توانند بر افرادی که مشغول کار و خوردن غذا هستند تأثیر بگذارد.

به خاطر داشته باشید که این تقصیر هیچ کس نیست، این فقط طبیعت آشپزی در یک رستوران است. خوشبختانه، با تصفیه کننده هوای مناسب، می توان این ذرات فوق ریز مضر را تا حد زیادی کاهش داد و از هوا حذف کرد.

2. کاهش انتقال ویروس ها از طریق هوا

همانطور که قبلاً می دانید، بر بر اساس گزارش CDC، COVID-19 در درجه اول از طریق قطرات تنفسی در هوا پخش می شود. این به معنای عطسه، سرفه و حتی صحبت کردن است.

 

تصور می‌شود که کووید-۱۹ عمدتاً از طریق تماس نزدیک از فردی به فرد دیگر، از جمله بین افرادی که از نظر فیزیکی نزدیک یکدیگر هستند (در حدود ۶ فوت) سرایت می‌کند. افرادی که آلوده هستند اما علائمی از خود نشان نمی دهند نیز می توانند ویروس را به دیگران منتقل کنند.

 

"چگونه COVID-19 گسترش می یابد"، گزارش CDC 2021

 

رستوران ها مکانی هستند که مردم در آن جمع می شوند، بنابراین داشتن یک محافظ اضافی برای ایمن نگه داشتن مردم هنگام کار یا صرف غذا ضروری است. همراه با پیروی از بهترین شیوه نامه های بهداشتی COVID-19، داشتن یک  دستگاه تصفیه هوا که قادر به جذب ذرات بسیار ریز باشد می تواند به کاهش انتشار ویروس های معلق در هوا کمک کند.

 

3.گرد و غبار را از هوا پاک کنید

گرد و غبار همچنین می تواند یک مشکل اصلی در داخل رستوران ها باشد. گرد و غبار از چیزهای مختلفی مانند باکتری ها، گرده ها، آلاینده ها و حتی کثیفی که روی کفش افراد جمع می شود ایجاد می شوند.

همچنین اگر مجاری به طور منظم به درستی تمیز نشوند، گرد و غبار می تواند در سراسر رستوران پخش شود. این می تواند باعث تشدید آلرژی افراد و همچنین ایجاد پتانسیل برای بیماری های کوتاه مدت و طولانی مدت شود که از ذرات بسیار ریز خطرناک وارد ریه های شما می شود.

با توجه به اینکه رستوران‌ها به طور روزانه تعداد زیادی غذا برای مردم سرو می‌کنند، اهمیت دارد که در صورت امکان عوامل تحریک‌کننده را کاهش دهید. خوشبختانه، فناوری فیلتراسیون هپا به همرا کربن اکتیو می تواند ذرات موجود در هوا را که باعث تجمع گرد و غبار می شوند، حذف کند. این کار باعث می شود که هوای داخل خانه تا حد امکان تمیز باشد.

 

4.از سلامت کلی مشتریان و کارکنان محافظت کنید

در نهایت، همه شایسته این هستند که در فضایی با هوای پاک باشند. دستگاه تصفیه هوای نایس میتوانند تا 99.99% از انواع این آلاینده ها را به خودجذب کنند ، و هوایی تازه و شرایطی ایمن را در رستوران ها برای مراجعه دوباره مردم فراهم آورند.

 

بر اساس گزارش  CDC، آمریکایی ها به طور متوسط ​​تقریباً 90٪ از زمان خود را در داخل خانه می گذرانند، جایی که غلظت برخی از آلاینده ها اغلب 2 تا 5 برابر بیشتر از غلظت معمولی در فضای باز است. به همین دلیل است که در فضاهایی مانند رستوران ها بسیار مهم است که برای سلامت و ایمنی همه بر روی داشتن هوایی پاک سرمایه گذاری شود.

 

داشتن یک تصفیه کننده هوا بهتر از هیچ است، اما فناوری به کار رفته در دستگاه تصفیه هوا می تواند تا حد زیادی تعیین کننده باشد دستگاه تصفیه‌ هوا نایس در آزمایشگاه آزمایش شده‌اند و ثابت شده‌است که راندمان کلی سیستم در حد کاملا قابل قبولی است، به این معنی که هر تصفیه‌کننده هوا که بازدهی بیش از 99.97 درصد در 0.3 میکرون را به دست می‌آورد عملکردی در حد استانداردهای صنعت HEPA یا بهتر از آن را دارا می باشد.

 

دستگاه تصفیه هوا نایس مزایای قابل توجهی دارد. ذرات با کوچک‌ترین اندازه را حذف می‌کند، نگهداری از آن بسیار ارزان است و هر واحد به‌طور جداگانه برای کیفیت کلی آزمایش می‌شود و به شما آرامش خاطر می‌دهد که هوایی سالم تنفس میکنید.

 

 

بیشتر بدانید:

 

8  مزیت  دستگاه تصفیه هوا

چرا باید قبل از زمستان یک دستگاه تصفیه هوای خانگی برای COVID-19 تهیه کنید؟

آیا آلودگی هوا و افسردگی با هم ارتباط دارند؟

انتخاب دستگاه تصفیه هوا سالن های زیبایی

مقایسه دستگاه های تصفیه هوای نایس