دستگاه تصفیه هوا|دستگاه تصفیه هوا خانگی|دستگاه تصفیه هوای رومیزی

741  تعداد بازدید  |  یکشنبه 21 آذر ماه 1400

همه مایلند در زمستان با سردتر شدن هوا به داخل خانه بروند، بنابراین مهم است که به کیفیت هوای داخل خانه توجه بیشتری داشته باشیم. دستگاه تصفیه هوا می‌تواند به تنظیم و ایمن نگه داشتن هوای داخل خانه کمک کنند.

مزایای دستگاه تصفیه هوا برای هوای سرد

 

همه مایلند در زمستان با سردتر شدن هوا به داخل خانه بروند، بنابراین مهم است که به کیفیت هوای داخل خانه توجه بیشتری داشته باشیم. دستگاه تصفیه هوا می‌تواند به تنظیم و ایمن نگه داشتن هوای داخل خانه کمک کنند زیرا افراد، حیوانات خانگی، آلودگی و گرد و غبار بیشتری در طول فصل زمستان جمع می‌شوند.

هوای سردتر باعث استرس، افسردگی فصلی و آلودگی هوا می شود که زندگی روزمره ما را تحت تاثیر قرار می دهد. دستگاه های تصفیه هوا می توانند بخش مهمی از راه حل این مشکلات زمستانی باشند.

 

مشکلات رایج کیفیت هوای داخلی در زمستان و راه های حل آنها

 

برف و هوای سرد تنها مشکلات رایج زمستان در طول فصل نیستند. آلودگی هوا در زمستان بدتر است زیرا هوای سرد متراکم تر است. هوای متراکم ، آلودگی را به دام می اندازد  به این معنی که آلودگی هوا در زمستان برای مدت طولانی تری باقی می ماند.

فعالیت های ما در فضای باز در زمستان نیز بر کیفیت هوای تأثیر منفی می گذارد و باعث آلودگی بیشتر می شود. بیشتر مردم قبل از رفتن به محل کار، خودروهای خود را برای گرم کردن یا یخ زدایی شیشه ها برای مدت طولانی تری درجا روشن می کنند.

این آلودگی اضافی مدت بیشتری در هوا می ماند و به خانه ها و مناطق داخلی ما نفوذ می کند،آلودگی و هوای متراکم‌تر بیرون بر کیفیت هوای داخل خانه تأثیر منفی می‌گذارد.

هوا همچنین در زمستان خشک‌تر است که آلودگی هوا و مشکلات کیفیت هوا را در هوای سردتر تشدید می‌کند. هوای خشک همچنین آلودگی هوا را به دام می اندازد و باعث کاهش طولانی تر کیفیت کلی هوا می شود.

هوای خشک همچنین باعث خشکی پوست و اثرات منفی ناخوشایند خارش، ترک خوردن و حتی خونریزی پوست می شود. علاوه بر این، هوای خشک نیز می تواند آلرژی هوای سرد را تشدید کند.

خوشبختانه، یک راه حل مقرون به صرفه و آسان برای همه مشکلات رایج کیفیت هوای داخلی در زمستان، خرید یک دستگاه تصفیه هوا با کیفیت بالا است. دستگاه تصفیه هوا نایس به کاهش اثرات منفی آلرژی‌های هوای سرد، ایجاد شوره حیوانات خانگی و افزایش گرد و غبار و کنه‌های گرد و غبار در خانه کمک می‌کند.

دستگاه تصفیه هوا به جذب ویروس های معلق در هوا و باکتری های بد کمک می کند و در نهایت به کاهش بیماری در خانه منجر می شود. چه در خانه کار کنید، چه به اداره یا مدرسه بروید، هوای داخل ساختمان را تنفس می کنید و دستگاه تصفیه هوا به سلامت و تندرستی شما در فصل زمستان کمک می کند.

 

 

 

 

 

 

دستگاه های تصفیه هوا آلودگی هوای سنگین را در طول فصل زمستان پاک می کنند

 

دستگاه تصفیه هوا می تواند هوای هر فضای داخلی را تمیز کند و به رفع نگرانی های آلودگی هوا در طول زمستان کمک کند. آلودگی هوای داخل خانه می تواند منجر به عوارض جانبی از سوزش چشم تا بیماری های تنفسی شود.

آلودگی هوای داخل خانه بر سطح بهره وری شما نیز تأثیر می گذارد و هر چه آلودگی هوای خانه شما بیشتر باشد، بهره وری کاهش می یابد. اگر خارج از خانه یا هر منطقه داخلی کار می کنید، تمیز کردن هوا با یک دستگاه تصفیه هوا بسیار مهم است

هنگام انتخاب یک دستگاه تصفیه هوا برای فصل زمستان، حتماً به تفاوت های دستگاه تصفیه هوا یونی و دستگاه تصفیه هوا با فیلترهای هپا توجه کنید. تفاوت اصلی بین دستگاه تصفیه هوا یونی و HEPA در این است که دستگاه تصفیه هوا مجهز به یونیزه کننده،  ازن ایجاد می کند.

ازن یک آلاینده خطرناک هوای داخل ساختمان است و بهتر است از این آلودگی به طور کلی اجتناب کنید و یک دستگاه تصفیه هوا با فیلترهای HEPA یا کربن فعال انتخاب کنید.

 

خشکی پوست و خشکی هوا با کمک دستگاه تصفیه هوا کاهش می یابد

هوای خشک باعث می شود آلودگی بیشتر در هوا بماند زیرا رطوبت و باران کمتری برای شستن آلودگی وجود دارد. تابستان رطوبت بیشتری در هوا دارد و آلودگی هوا معمولا در زمستان بدتر است.

آلودگی هوا بر پوست همه افراد تأثیر می گذارد و باعث پیری سریعتر می شود که در نهایت نیز ممکن است به سرطان پوست نیز منجر شود

دستگاه تصفیه هوا می تواند به پاکسازی آلودگی هوای خانه شما کمک کنند، که این امر اثرات منفی آلودگی هوا بر روی پوست شما را کاهش میدهد.

 

 

دستگاه تصفیه هوا ویروس‌ها و باکتری‌های موجود در هوا را فیلتر می‌کند

ویروس ها و باکتری ها معمولاً در زمستان نیز بدتر می شوند. دستگاه‌ تصفیه هوا می‌توانند به مقابله با انتشار ویروس‌های موجود در هوا کمک کند.

تمیز کردن آلودگی هوا در خانه با یک دستگاه تصفیه هوا بسیار مهم است زیرا می تواند ذرات معلق در هوا را که باعث بیمار شدن شما می شود فیلتر کند.

از آنجایی که همه به داخل خانه می روند و بیشتر اوقات در اطراف یکدیگر هستند، ویروس ها بیشتر در خانه پخش می شوند. استفاده از دستگاه تصفیه هوا در زمستان، به خصوص زمانی که فردی در خانه بیمار است، می تواند به کاهش انتشار ویروس ها در خانه شما کمک کند.

 

دستگاه تصفیه هوا در زمستان چقدر خوب کار می کند؟

دستگاه تصفیه هوا در زمستان نیز مانند هر فصل دیگر خوب عمل می کنند. ما استفاده از دستگاه تصفیه هوا را در تمام طول سال برای سلامتی و تندرستی شما توصیه می کنیم. این کمک می کند که تمیزترین هوا را در تمام طول سال بدون توجه به هوای بیرون داشته باشید.

 

 

بیشتر بدانید:

مقایسه دستگاه های تصفیه هوا یونی و دستگاه تصفیه هوا هپا

Pre filter در دستگاه تصفیه هوا چه کاربردی دارد؟

حداکثر بهره وری را با کمترین مصرف انرژی از دستگاه تصفیه هوا داشته باشید!!!

چگونه میتوان میزان مساحتی که هر دستگاه تصفیه هوا پاکسازی میکند محاسبه کرد؟

مقایسه دستگاه های تصفیه هوای نایس