دستگاه تصفیه هوا|دستگاه تصفیه هوا رومیزی|دستکاه تصفیه هوا خانگی

821  تعداد بازدید  |  شنبه 4 دی ماه 1400

اگر در مورد خرید دستگاه تصفیه هوا سردرگم هستید، جزئیات این پست را از ابتدا تا انتها مطالعه کنید. برخی از ویژگی‌های برتری که باید قبل از خرید دستگاه تصفیه هوا مدنظر داشته باشید بررسی خواهیم کرد. این موارد تضمینی برای کمک به شما برای صرفه جویی هزینه ها در دراز مدت هستند.

ویژگی های برتر دستگاه تصفیه هوا که می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه کمک کند

 

کشف شده است که اکثر مردم بدون در نظر گرفتن برخی عوامل که به آنها در صرفه جویی در هزینه کمک می کند، دستگاه تصفیه هوا را خریداری می کنند. بیش از 50 درصد از کاربران یا مصرف کنندگان دستگاه تصفیه هوای معمولاً قبل از در نظر گرفتن ویژگی های چیزی که می خرند، تعهدات مالی می دهند. درست است که دستگاه تصفیه هوا برای کمک به شما در تجربه آسایش از طریق بهبود کیفیت هوا در خانه و محل کارتان ساخته شده است. با این حال، چنین چیزی به این معنی نیست که شما را مجبور به خرج غیرمنطقی کند.

 

این راز ناگفته است

 

موضوعی وجود دارد که اکثر مصرف کنندگان دستگاه تصفیه هوا نمی دانند. این واقعیت که آنها می‌توانند از ویژگی‌های برتر دستگاه‌ تصفیه هوا بدون نیاز به هزینه‌های زیاد لذت ببرند. اگر در مورد خرید دستگاه تصفیه هوا سردرگم هستید، جزئیات این پست را از ابتدا تا انتها مطالعه کنید. برخی از ویژگی‌های برتری که باید قبل از خرید دستگاه تصفیه هوا مدنظر داشته باشید بررسی خواهیم کرد. اینها تضمینی برای کمک به شما در صرفه جویی در دراز مدت هستند.

 

سردرگمی با فیلترهای متعدد

 

آلاینده های هوا ترکیبی از ذرات مختلف مانند گرد و غبار، دود، بو، گاز و غیره هستند. به همین دلیل است که خرید دستگاه تصفیه هوا ای که چندین فیلتر دارد ایده بدی نخواهد بود. فراموش نکنید که برای مقابله با هر یک از این ذرات فیلترهایی به طور جداگانه ساخته شده اند.

برای صرفه جویی در هزینه، همیشه به دنبال یک دستگاه تصفیه هوا باشید که دارای چندین فیلتر باشد. به عنوان مثال، برخی از آنها با فیلتر HEPA، فیلتر کربن فعال و پیش فیلتر ساخته شده اند. در میان این انواع مختلف فیلترها، فیلترهای HEPA برای خلاص شدن از شر ویروس‌ها، باکتری‌ها، شوره حیوانات، گرده و هاگ‌های کپک مؤثرتر به نظر می‌رسند.

 

فیلترهای کربن فعال معمولاً نقش جذب بو و گازهای اطراف خانه را دارند. پیش فیلترها با توجه به اینکه می توانند به به دام افتادن ذرات بزرگ کمک کنند مفید هستند. راه دیگری که یک دستگاه تصفیه هوا با فیلترهای متعدد می تواند کمک بزرگی باشد این است که شما در مورد تعویض منظم فیلترها به زحمت نمی افتید. این به این دلیل است که پیش فیلتر به ارائه نوعی محافظت از فیلتر HEPA و فیلتر کربن فعال کمک می کند. یعنی کمتر خرج خواهید کرد.در نهایت توجه داشته باشید که دستگاه تصفیه هوا شما حتما مجهز به پیش فیلتر فیلتر هپا و فیلتر کربن فعال باشد، فیلترهای اضافه تر شگردهای بازاریابی هستند و عملا فواید چندانی نخواهند داشت.

 

 

 

 

 

 

مراقب گارانتی باشید

 

آیا تا به حال دستگاه تصفیه هوا تبلیغاتی را خریداری کرده اید تا در نهایت متوجه شوید که هرگز انتظارات را برآورده نکرده است؟ درست است که محصولات خوبی در بازار وجود دارد. با این حال، برخی از آنها به اندازه کافی خوب نیستند، به همین دلیل است که باید به دنبال تضمین کیفیت باشید. اینجاست که گارانتی کمک بزرگی خواهد کرد. اکثر تولید کنندگان قابل اعتماد معمولاً ضمانت هایی را برای دستگاه تصفیه هوا ارائه می دهند. این می تواند از یک دوره 6 ماهه تا یک ساله برای دستگاه های ارزان قیمت باشد.

 

بسیار ناامید کننده است از پولی که به سختی به دست آورده اید برای خرید یک دستگاه تصفیه هوا استفاده کنید اما پس از چند ماه استفاده، نیازمند تعمیر باشد. درست است که دستگاه تصفیه هوا به دلیل استفاده مداوم در منازل و ادارات باید تعمیر شود. با این حال، مهم است که مدت زمانی که سازنده ادعا می کند دوام داشته باشد.

 

برخی از تولیدکنندگان وجود دارند که دوره های گارانتی بین 3 تا 5 سال را برای آن دستگاه های گران قیمت ارائه می دهند. هنگامی که یک تولید کننده سعی در ارائه چنین ادعایی دارد، به سادگی به این معنی است که محصول از کیفیت بالایی برخوردار است و ارزش امتحان کردن را دارد. زمانی که محصولات دارای دوره های طولانی گارانتی هستند، معمولاً دیرتر نیاز به تعمیر پیدا میکنند.

 

انرژی کارآمد

 

هوا همیشه باید به طور کامل تمیز شود تا از هر گونه عوارض جلوگیری شود، به این ترتیب دستگاه تصفیه هوا باید به صورت 24 ساعته کار کند. به همین دلیل است که شما باید همیشه به دنبال یک دستگاه تصفیه هوا باشید که دارای رده بندی مصرف انرژی پایینی باشد تا اطمینان حاصل شود که در هزینه های قبض برق صرفه جویی میشود.

 

افرادی هستند که از دستگاه تصفیه هوا خود استفاده نمیکنند زیرا معتقدند که باعث افزایش قبض برقشان میشود. با توجه به پیشرفت تکنولوژی  انواعی از دستگاه تصفیه هوا در حال تولید است که دارای ویژگی های هوشمند هستند. آنها موجب افزایش غیرمنطقی صورتحساب قبض های شما نمیشوند.

 

آیا می دانید دستگاه هایی با توان حدود 50 -70 وات در حالت متوسط ​​وجود دارند؟ حتی دستگاه هایی وجود دارند که در پایین ترین تنظیمات خود تا 15 وات نمی رسند. این‌ها همان دستگاه تصفیه هوا مورد نظر شما هستند که باید بخرید تا اطمینان حاصل کنید قبض‌های برق شما از حد انتظار بالاتر نمی‌رود. بهترین بخش این است که ویژگی ها و عملکردهای این دستگاه ها به هیچ وجه به خطر نمی افتد .

فیلتر قابل تعویض

 

آیا می دانید که امکان خرید دستگاه تصفیه هوا با فیلتر قابل تعویض وجود دارد؟ تنها اشکالی که در این مورد مطرح میشود این است که ممکن است شما را ملزم به صرف زمان برای تحقیق بیشتر کند تا بفهمید کدام یک می تواند کاملاً در دستگاه شما قرار گیرد. با این حال، مزایای آن بیشتر از ضرر آن است، زیرا در دراز مدت پول زیادی را پس انداز خواهید کرد.

 

به این ترتیب شما فرصتی جدید بدست خواهید آورد تا به جای خرید یک دستگاه تصفیه هوا فیلتری خریداری کنید که با نیازهای فعلی شما مطابقت دارد. این یک روش اقتصادی برای انطباق با خواسته های زمان حال بدون نیاز به هزینه های بیش از حد است.

 

نتیجه

 

با توجه به موارد فوق، بدیهی است که هنگام خرید دستگاه تصفیه هوا، ویژگی های زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. موارد بالا به شما کمک می کند تا در درازمدت مجبور نباشید بیش از بودجه خود هزینه کنید. مواردی که ذکر شد اولین ویژگی هایی هستند که همیشه باید قبل از بیرون کشیدن کارت اعتباری خود برای خرید یک دستگاه تصفیه هوا بررسی کنید.