دستگاه تصفیه هوا رومیزی|دستگاه تصفیه هوا|دستگاه تصفیه هوا خانگی

543  تعداد بازدید  |  چهارشنبه 18 اسفند ماه 1400

اگر محافظت از کارمندان، بیماران و بازدیدکنندگان در بیمارستان یا مطب های پزشکی اولویت اصلی شماست، می دانید کیفیت هوای داخل خانه چقدر مهم است. استفاده از دستگاه تصفیه هوا راه حلی موثر و کارآمد است و هر فضایی را در تاسیسات شما پوشش می دهد.

تکنولوژی pco در دستگاه تصفیه هوا بیمارستانی

 

اگر محافظت از کارمندان، بیماران و بازدیدکنندگان در بیمارستان یا مطب های پزشکی اولویت اصلی شماست، می دانید کیفیت هوای داخل خانه چقدر مهم است. استفاده از دستگاه تصفیه هوا راه حلی موثر و کارآمد است و هر فضایی را در تاسیسات شما پوشش می دهد. فن آوری های متنوعی در ارتباط با دستگاه تصفیه هوا وجود دارد  از اشعه ماوراء بنفش گرفته تا فیلتر HEPA، اما یک روش وجود دارد که 99.99٪ از ترکیبات آلی را که از دستگاهتصفیه هوا عبور می کند، از بین می برد. فناوری PCOدر دستگاه تصفیه هوا از اکسیداسیون فوتوکاتالیستی استفاده می کند - فرآیندی که نه تنها باکتری ها، ویروس ها و کپک ها را جذب می کند، بلکه آنها را به طور کامل از بین می برد. در ادامه توضیح خواهیم داد که چگونه PCO  یک راه حل بهتر برای تصفیه هوا در بیمارستان یا مطب های پزشکی تبدیل شده است.

 

PCO، فیلترها، و دستگاه تصفیه هوا UV - چه تفاوتی دارند؟

در جایی که ممکن است یک سیستم UV یا یک فیلتر هوا در داخل HVAC شما وجود داشته باشد، لزوماً ذرات یا قطرات معلق در هوا را در مناطق مشترک، راهروها، اتاق‌های عمل و اتاق‌های بیماران جذب نمی‌کند. دستگاه تصفیه هوا مجهز به سیستم PCO برای پردازش هوا در تمام فضاها با گردش مداوم آن از طریق یک محفظه طراحی شده است. به جای جذب ذرات که بعداً دور ریخته می شوند،  در این سیستم ، آلاینده هایی که از دستگاه تصفیه هوا عبور می کنند با رادیکال های هیدروکسیل که به سطح کاتالیزور پیوند دارند برخورد می کنند به این ترتیب باکتری‌ها، ویروس‌ها و حتی آلرژن‌ها مانند گرده‌ها به همان سرعتی که وارد می‌شوند از بین می‌روند و در نهایت هوایی که از دستگاه به گردش در می‌آید خالص است و فقط حاوی عناصر کمیاب دی اکسید کربن و بخار آب می باشد.

 

کیفیت هوا در OR و اتاق بیماران

این روش تصفیه برای مناطقی ایده آل است که کاهش سریع و مداوم ویروس های معلق در هوا کلیدی است. یک مطالعه در مورد اثربخشی دستگاه تصفیه هواpco  در اتاق عمل یک مرکز جراحی زیبایی سرپایی، کاهش 92 درصدی CFUهای باکتریایی موجود در هوا را تنها در 24 ساعت، با کاهش 47.3 درصدی تنها در یک ساعت نشان داد. در فضاهایی که حتی سخت‌کوش‌ترین پزشک، پرستار یا جراح می‌توانند تهدیدات ارگانیک ناخواسته را با خود وارد اتاق کنند، استفاده از دستگاه تصفیه هوا PCO می‌تواند کمک زیادی به جلوگیری از عفونت‌های غیرمنتظره کند این دستگاه تصفیه هوا یک دستگاه پزشکی کلاس II دارای گواهی FDA است و هیچ انتشار مضری ندارد.

 

حفاظت از فضاهای پرحجم و پرتردد

دستگاه تصفیه هوا pco را می‌توان در هر جای دیگری که بیماران و بازدیدکنندگان وقت می‌گذرانند، از اتاق‌های بیماران گرفته تا قسمت‌های انتظار، و حتی راهروها و مکان‌های مشترک پرتردد، مقیاس‌بندی و اعمال کرد. انواع مختلفی از دستگاه تصفیه هوا در برند های مختلف وجود دارد که همگی دارای فناوری PCO یکسانی هستند، اما در ویژگی‌های اضافی و اندازه‌های راکتور برای گنجاندن هر حجمی از هوای مورد نیاز برای پردازش متفاوت هستند. این بدان معناست که می توانید از هر فضا و هر ساکنی در برابر باکتری ها، ویروس ها، کپک ها و موارد دیگر در هوا محافظت کنید.

 

دستگاه تصفیه هوا در مقیاس کامل را برای بیمارستان یا مطب پزشکی خود پیدا کنید

دستگاه تصفیه هواPCO  می تواند در کنار یک سیستم موجود یا به تنهایی کار کند و نصب و نگهداری آن آسان است. با انواع واحدها، گزینه ای وجود دارد که برای تأسیسات یا دفاتر شما مناسب است. دستگاه تصفیه هاPCO  هیچ گونه انتشار مضری مانند ازن تولید نمی کند و می تواند در دفاتر خصوصی و همچنین فضاهای پرتردد در بیمارستان استفاده شود.