دستگاه تصفیه هوا | تصفیه هوا | تصفیه هوای خانگی

1370  تعداد بازدید  |  چهارشنبه 17 شهریور ماه 1400

اگر با مشکلات پوستی بی پایان یا جوش های روزانه صورت خود روبرو هستید ، ممکن است لازم باشد از یک دستگاه تصفیه هوای داخل ساختمان استفاده کنید.

چگونه یک دستگاه تصفیه هوا برای پوست معجزه میکند؟

 

تهویه نامناسب  همراه با قرار گرفتن در معرض آلودگی هایی مانند ذرات آلاینده ، فضای زندگی شما را آلوده می کند. علیرغم همه چیز ، سمومی که داخل خود خانه ایجاد می شوند وحشتناک تر هستند. برخی از فضاهای داخلی چندین برابر بیشتر از هوای آزاد آلوده هستند.

هوای آلوده تنها به سیستم تنفسی آسیب نمی رساند ، بلکه به همان اندازه به بزرگترین و قابل توجه ترین اندام بدن - پوست شما آسیب موارد میکند. اگر با مشکلات پوستی بی پایان یا جوش های روزانه صورت خود روبرو هستید ، ممکن است لازم باشد از یک دستگاه تصفیه هوای داخل ساختمان استفاده کنید.

 

 

کاهش آکنه و خشکی

کیفیت بد هوا مستقیماً با حساسیت های پوستی ارتباط دارد. ذرات معلق در خارج از منزل که از راه پنجره ها و درز ها وارد منزل شما می شوند ، می توانند باعث ایجاد شرایط ناپایدار مانند ایجاد خشکی و جوش شوند. به همین ترتیب ، گرد و غبار برای افرادی که آثار سوء حساسیت های پوستی را تجربه می کنند ، ناامن است.ممکن است برای رفع انواع حساسیت های پوستی به سراغ دارو ها رفته باشیدا ما همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. به این ترتیب استفاده از دستگاه تصفیه هوا برای به جذب این ذرات قبل از برخورد با پوست شما میتواند کارامد باشد.

 

 

 

جوش های خود را درمان کنید

متخصصان پوست پیشنهاد می کنند که یک دستگاه تصفیه هوا نه تنها آلودگی های داخلی خانه را کاهش می دهد بلکه سلامت پوست شما را نیز بهبود می بخشد. اما این سوال پیش می آید که چگونه جوش های شما را برطرف می کند؟

یک دستگاه تصفیه هوا با خارج کردن آلاینده ها از محیط ، هوای اتاق شما را تمیز کرده و باکتری ها ، گرده ها و شوره ها را توسط فیلترها  جذب می کند  ;از این رو به شما کمک می کند تا از این جوش ها دور بمانید.

 

 

 

 

کنترل روند پیری پوست

همه می دانند که استرس مداوم بر روند پیری تاثیر میگذارد. اما ما به عواملی میپردازیم که کمتر کسی نسبت به آن ها توجه داشته ذرات مضر آلودگی ، بقایا و دود تنباکو باعث تحریک پوست شما می شوند ، در عین حال با گذر زمان آسیب دائمی به پوست شما وارد می کنند.

 

دود ناشی از اشتعال چوب ، زغال سنگ و سوخت نیز بر پوست شما تأثیر منفی می گذارد که در نهایت می تواند منجر به باز شدن منافذ و در شکستن آن ها شود. این آلاینده ها از طریق ذرات معلق در هوا به پوست شما منتقل می شوند ، به این ترتیب  آنها شروع به جداسازی کلاژن و الاستین در بافت شما می کنند. در مرحله ای که این اتفاق می افتد ، پوست شما شروع به خراب شدن می کند و روند ترمیم پوست شما را  رفته رفته به تاخیر می اندازد. یک دستگاه تصفیه هوا می تواند به شما در حفظ سلامت پوست کمک کند و شما را جوان نشان دهد.

 

 

رنگ پوست خود را بهبود بخشید

یک دستگاه تصفیه هوای خانگی یک روش باور نکردنی برای حفظ ظاهر قوی است. با کمک فیلتر HEPA ، دستگاه تصفیه هوا، موجودات میکروسکوپی ناایمن ، عفونت ها و سایر ذرات کوچک موجود در هوا را تخلیه می کند در نتیجه هوای سالم و تمیز را برای شما فراهم می کند. این یکی از موثرترین استراتژی ها برای تمیز کردن هوای داخلی است.

 

 

 

 

بنابراین ، با تمام مزایایی که در بالا توضیح داده شد ، واضح است که یک دستگاه تصفیه هوا می تواند برای پوست شما معجزه کند و همچنین با در نظر گرفتن این نکته ، فرد باید به نوشیدن آب ادامه دهد تا پوست هیدراته بماند و هر زمان که برای محافظت از پوست خود بیرون می روید ، از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

 

بیشتر بدانید:

 

فواید استفاده از دستگاه تصفیه هوا که احتمالا نمیدانستید

بررسی تاثیر استفاده از دستگاه تصفیه هوا بر مشکلات خواب

آیا دستگاه تصفیه هوا می تواند بوها را از بین ببرد؟

دستگاه تصفیه هوا در مقابل دستگاه مرطوب کننده

انتخاب بهترین تصفیه هوا برای اتاق خواب

 معرفی دستگاه تصفیه هوا