دستگاه تصفیه هوا|دستگاه تصفیه هوا رومیزی|دستگاه تصفیه هوا خانگی

959  تعداد بازدید  |  دوشنبه 6 دی ماه 1400

دستگاه تصفیه هوا باید به درستی مورد استفاده قرار گیرد، در غیر این صورت نه تنها هوا را تصفیه نمی کند، بلکه باعث می شوند که دستگاه تصفیه هوا به سلاحی مضر برای سلامتی تبدیل شود.در این مقاله بررسی خواهیم کرد که در هنگام استفاده از دستگاه تصفیه هوا باید از چه مواردی اجتناب کنید ، با ما همراه باشید.

بازنگری در نحوه استفاده از دستگاه تصفیه هوا

 

دستگاه تصفیه هوا باید به درستی مورد استفاده قرار گیرد، در غیر این صورت نه تنها هوا را تصفیه نمی کند، بلکه باعث می شوند که دستگاه تصفیه هوا به سلاحی مضر برای سلامتی تبدیل شود.در این مقاله بررسی  خواهیم کرد که در هنگام استفاده از دستگاه تصفیه هوا باید از چه مواردی اجتناب کنید ، با ما همراه باشید

 

مواردی که هنگام استفاده از دستگاه تصفیه هوا باید به آن توجه کنید:

دستگاه تصفیه هوا باید به طور مکرر تمیز شود، به خصوص فیلتر های آن باید یا به طور منظم پاکسازی شوند و یا با یک مورد جدید جایگزین شوند. حتی در صورت عدم استفاده مکرر یا زمانی که کیفیت هوا خوب است، فیلتر باید به طور مرتب تعویض شود، در غیر این صورت فقط گرد و غبار را جمع می کند. و درنهایت موجب تولید باکتری و به خطر انداختن سلامتی شما می شود.

 

بسیاری از خانواده ها دوست دارند از مرطوب کننده ها و دستگاه تصفیه هوا به طور همزمان استفاده کنند. در واقع، این روش درست نیست ، زیرا دستگاه تصفیه هوا، آلاینده هارا جذب می کند، تا هوای سالمی را در اختیار شما قرار دهد. در واقع، اگر رطوبت دستگاه بخور وارد دستگاه تصفیه هوا شود، محیط مرطوب شده و باعث رشد باکتری ها می شود که نه تنها باعث آلودگی ثانویه محیط میشود ، بلکه به دستگاه تصفیه هوا نیز آسیب می رساند.

 

 

 

 

 

به محل قرارگیری دستگاه تصفیه هوا دقت کنید، آن را خیلی نزدیک بدن انسان یا کنار دیوار قرار ندهید، زیرا دستگاه تصفیه هوا آلاینده های موجود در هوا را جذب کرده و هوای پاک و بدون آلاینده را به محیط بازمیگرداند، اما این فرآیند باعث تحریک سیستم تنفسی انسان می شود. بنابراین نزدیکی بیش از حد بر سلامت شما تأثیر می گذارد. اگر دستگاه تصفیه هوا در مقابل دیوار قرار گیرد، بر جریان هوای دستگاه تصفیه هوا نیز تأثیر می گذارد و محدوده اثر تصفیه کننده را کاهش می دهد. بنابراین بهترین مکان برای دستگاه تصفیه هوا این است که آن را در مرکز خانه یا حداقل 1.5 تا 2 متر دورتر از دیوار قرار دهید.

 

زمان استفاده از دستگاه تصفیه هوا فقط در آب و هوای شدیدا آلوده نیست. در واقع آلاینده های زیادی در هوا وجود دارند، از جمله گرد و غبار، بوی عجیب در اتاق و باکتری ها که آلودگی های اجتناب ناپذیر در زندگی روزمره به شمار میروند و باید از محیط حذف شوند. بنابراین، دستگاه تصفیه هوا را باید برای استفاده روزانه روشن کرد.

 nais یک تولید کننده پیشرو مستقر در کره جنوبی است و  محصولات خود را در بیش از 40 کشور ارائه می دهد . خدمات و پشتیبانی درجه یک دستگاه تصفیه هوا نایس توسط شرکت پگاهان سپهر ایرانیان ارائه می شود. این شرکت از سال 1378 فعالیت خود را آغاز کرده و تقریباً 23 سال تجربه در زمینه واردات و خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه هوا و تصفیه آب دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر، به سایت www.pegahansepehr.ir مراجعه کنید.

 

 

 

بیشتر بدانید:

 

آیا دستگاه تصفیه هوا  محیط را خشک می کند؟

دستگاه تصفیه هوا در مقابل مرطوب کننده: به کدام یک نیاز دارید؟

مقایسه دستگاه تصفیه هوا و دستگاه رطوبت گیر

فواید استفاده از دستگاه تصفیه هوا که احتمالا نمیدانستید

چند راه برای تصفیه طبیعی هوای خانه