دستگاه تصفیه هوا | تصفیه هوا | تصفیه هوای خانگی

1580  تعداد بازدید  |  شنبه 20 شهریور ماه 1400

دستگاه های تصفیه هوای نایس کلیه باکتری ها ، ویروس ، دود سیگار و گازهای خطرناک را حذف میکند.

مقایسه دستگاه های تصفیه هوای نایس

 

امروزه دستگاه تصفیه هوا یک کالای تجملی نیست ، بلکه برای سلامتی قلب و دستگاه تنفس تمامی ساکنین در شهرهای بزرگ ضروری می باشد ، زیرا 80% از زمان زندگی افراد در طول 24 ساعت در فضاهای بسته می گذرد که اتفاقا معمولا از فضاهای باز مجاور ، دارای آلودگی هوای بیشتری است.

دستگاه های تصفیه هوای نایس ساخت کشور کره جنوبی، با طراحی بسیار زیبا ، عملکرد بدون صدا مجهز به چهار مرحله فیلتراسیون هوشمند شامل پیش فیلتر (برای جذب آلاینده هایی با اندازه بزرگ مانند موی حیوانات ، گرد و خاک و پرز)، فیلتر مدیوم ( جذب آلاینده های عامل بوی بد و ترکیبات آلی فرار*)فیلتر هپا ( از بین برنده 99.97% آلاینده ها و عوامل بیماری زای هوا برد مانند عامل بیماری سل)و فیلتر ) DEODORIZATIONضدبو  و مجهز به فناوری نانو)هستند.

 

دستگاه های تصفیه هوای نایس کلیه باکتری ها ، ویروس ، کپک ، میکروب ، دود سیگار و گازهای خطرناک را حذف کرده همچنین دارای سنسور هوشمند جهت کاهش و افزایش سرعت دستگاه و سنسور رن نمایش آلودگی و تمیزی هوا است .

این دستگاه تمامی گرد و غبار و ریزگردها و ترکیبات اکسید سولفور و اکسید نیتروژن و سایر آلاینده های موجود در  هوا را حذف میکنند.

با دانستن این ویژگی ها در انتخاب دستگاه تصفیه هوا مناسب خود باید به چند عامل توجه داشته باشید :  1.دستگاه را برای چه محیطی نیاز دارید؟ 2.متراز محیط شما چقدر است 3.حجم آلودگی محیط شما در چه حدی است

هر یک از دستگاه های تصفیه هوای نایس برای محیط خاص با متراژ معینی طراحی شده اند که در ادامه این مقاله به بررسی آن ها به تفکیک هر مدل میپردازیم:

 

دستگاه تصفیه هوای نایس مدل CHA-N500AU

این دستگاه یک تصفیه هوای رومیزی است که مجهز به فیلتراسیون الپا است این نوع از فیلتراسیون با انواع ویروس ها و باکتری ها تا 0.1میکرون را تا 99.99% حذف میکند این فیلتر در جذب ویروس سارس  عامل ویروس کرونا و انواع آنفولانزا موثر است

این دستگاه همچنین محیطی با متراژ 50 متر مربع را تصفیه میکند و با قابلیت نصب روی دیوار برای محیط های اداری بسیار مناسب است

 

 

 

دستگاه تصفیه هوا نایس مدل CHA-K700A

این دستگاه یک تصفیه هوای ایستاده است و متراژی در حدود 100 مترمربع را پوشش میدهد .

این دستگاه به دلیل حجم بالای تصفیه برای سالن های ورزشی و محیط هایی با حجم آلودگی بالا توصیه می شود.

 

 

 

 

دستگاه تصفیه هوای نایس مدل CHA-300WA

این دستگاهبا ارتفاع 51 سانتی متر و 4.88 کیلوگرم و متراژ تصفیه کنندگی 30مترمربع یک محیط بسیار پاکیزه و عاری از هر گونه بوی نامطبوع را برای شما فراهم می نماید و به علت ضخامت کم و طراحی زیبا برای اتاق خواب و اتاق کودک مناسب است.

 

 

 

دستگاه تصفیه هوای نایس مدل CHA-G500A

این دستگاه با پوشش دهی 80 متر مربع مجهز به نشانگر میزان آلودگی هوا است. همچنین دارای حالت خواب(در این حالت  صدای دستگاه به حداقل می‌رسد تا مزاحم خواب افراد نشود ) و حالت خودکار است در حالت خودکار هم دستگاه میزان آلودگی هوا را تشخیص می‌دهد و با توجه به آن سرعت فن ومیزان هوای خروجی از دستگاه را تنظیم می‌کند.

همچنین این دستگاه مجهز به سیستم NAV)natural air vaccine) است که با تولید آنیون هایی با عصاره طبیعی مرکبات و واکنش آن با رادیکال های OH می تواند انواع باکتری ها و ویروس ها باقیمانده در هوا را به طور موثری از بین ببرد. 

این دستگاه در محیط های دارای آلودگی بیولوزیکی مانند بیمارستان ها و CLEAN ROOM بسیار موثر واقع میشود

 

 

 

 

برای مشاوره و راهنمایی بیشتر در ارتباط با انتخاب دستگه تصفیه هوای مناسب خود میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید .

 

 

بیشتر بدانید:

 

آیا دستگاه تصفیه هوا می تواند بوها را از بین ببرد؟

آیا دستگاه تصفیه هوا کنه های گرد و غبار را حذف میکند؟

دستگاه تصفیه هوا در مقابل دستگاه مرطوب کننده

نکات مهم در مورد محل قرارگیری دستگاه تصفیه هوا

چگونه میتوان فیلتر دستگاه تصفیه هوا را تمیز کرد؟

معرفی دستگاه تصفیه هوا