دستگاه تصفیه هوا رومیزی|دستگاه تصفیه هوا|دستگاه تصفیه هوا خانگی

961  تعداد بازدید  |  یکشنبه 14 فروردین ماه 1401

سال جدید نزدیک است. با در دست داشتن 1400، همه ما مشتاقانه منتظر سال 1401 پر از فرصت های تازه هستیم. سال جدید همچنین زمان مناسبی برای تصمیم گیری بهتر در مورد سلامتی و رفاه است. یکی از ساده ترین راه ها برای این کار این است که با یک دستگاه تصفیه هوا خانگی، هوای پاک را به خود هدیه دهید. در اینجا پنج دلیل وجود دارد که باید در سال 1401 یک دستگاه تصفیه هوا را خریداری کنید.

5 دلیل برای تهیه دستگاه تصفیه هوا در سال 1401

 

سال جدید نزدیک است. با در دست داشتن 1400، همه ما مشتاقانه منتظر سال 1401 پر از فرصت های تازه هستیم. سال جدید همچنین زمان مناسبی برای تصمیم گیری بهتر در مورد سلامتی و رفاه است. یکی از ساده ترین راه ها برای این کار این است که با یک دستگاه تصفیه هوا خانگی، هوای پاک را به خود هدیه دهید. در اینجا پنج دلیل وجود دارد که باید در سال 1401 یک دستگاه تصفیه هوا را خریداری کنید.

 

هوای پاک به شما کمک می کند بهتر بخوابید

 

همه ما می دانیم که خواب برای سلامت مهم است. با این حال، چیزی که همه نمی دانند این است که کیفیت پایین هوا می تواند بر خواب شما تأثیر بگذارد. مطالعات نشان داده است افرادی که در مناطق بسیار آلوده زندگی می کنند تا 60 درصد بیشتر در معرض مشکلات خواب هستند. خوشبختانه یک دستگاه تصفیه هوا خوب در اتاق خواب می تواند به شما در رفع این مشکل کمک کند. برای استفاده در اتاق خواب، ما دستگاه تصفیه هوا  نایس را توصیه می کنیم.

 

COVID-19 هنوز پابرجاست

 

اگرچه از زمان شروع همه‌گیری اوضاع بهبود یافته است، اما آگاهی از احتمال انتقال COVID-19 در داخل خانه بسیار مهم است. در حالی که ماسک‌ها و واکسن‌ها مهم‌ترین ابزار برای کاهش انتقال هستند، دستگاه تصفیه هوا HEPA نیز ابزار حمایتی مفیدی است. فیلترهای HEPA می توانند ذرات به اندازه ویروس را جذب کنند، بنابراین احتمال انتقال COVID-19 در بین افراد خانه شما را کاهش می دهند.

 

 

 

 

آلودگی خطرات عمده ای برای سلامتی ایجاد می کند

 

ما همیشه می دانیم که آلودگی هوا ناسالم است، اما چندین سال گذشته به ما نشان داده است که واقعاً چقدر خسارت وارد می کند. تحقیقات جدید سطوح بالای آلودگی را با همه چیز از بیماری قلبی گرفته تا انواع سرطان مرتبط دانسته است. حتی اعتقاد بر این است که آلودگی هوای محیط باعث حدود 7 میلیون مرگ در سال در سراسر جهان می شود. اگر می‌خواهید در سال 1401 سلامت خود را بهبود ببخشید، محافظت از خود در برابر آلودگی هوا را باید در اولویت قرار دهید. در حالی که کارهای زیادی نمی‌توانید در مورد آلودگی شهر خود انجام دهید، می‌توانید از یک دستگاه تصفیه هوا با کیفیت بالا استفاده کنید. و فیلترهای کربنی را برای کاهش میزان آلودگی هوای خانه به کار ببرید.

 

هنگامی که فصل آلرژی فرا می رسد، دستگاه تصفیه هوا می تواند کمک کند

 

با فرا رسیدن هوای گرم، بسیاری از ما دچار آلرژی های فصلی می شویم. یکی از بهترین دلایل برای تهیه یک دستگاه تصفیه هوا در سال 1401 این است که آبریزش بینی، عطسه و سرفه هاییی که با فصل بهار می آیند را از بین ببرید. دستگاه تصفیه هوا با فیلترهای هپا می‌توانند به راحتی گرده‌ها را جمع‌آوری کنند و آلرژن‌های تحریک‌کننده را از هوای خانه‌تان دور نگه دارند.

 

خانه شما ممکن است پر از منابع VOC پنهان باشد

 

VOC ها یا ترکیبات آلی فرار، مواد شیمیایی هستند که به راحتی تبدیل به گاز می شوند و می توانند برای سلامت انسان مضر باشند. با کمال تعجب، اکثر خانه ها مملو از منابع VOC مخفی هستند. مصالح ساختمانی، چوب مبلمان و حتی کفپوش وینیل می توانند VOC ها را تولید کند. دستگاه تصفیه هوا با فیلترهای کربنی قادر به فیلتر کردن این گازها است  و کیفیت هوای منزل شما را بهبود می بخشند.

 

همانطور که می بینید، دلایل خوبی برای خرید یک دستگاه تصفیه هوا در سال 1401 وجود دارد. از کمک به آلرژی گرفته تا خواب بهتر، دستگاه تصفیه هوا و هوای تمیزی که ارائه می کند برای خانه های مدرن ضروری است.

 

 

سوالی دارید یا مطمئن نیستید که کدام دستگاه تصفیه هوا را انتخاب کنید؟ ما برای کمک اینجا هستیم! می توانید مستقیماً با ما تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد که پاسخ ها و توصیه های شخصی محصول را بر اساس نیازهای شما به شما ارائه دهیم.

 

 

بیشتر بدانید:

مقایسه دستگاه های تصفیه هوا یونی و دستگاه تصفیه هوا هپا

Pre filter در دستگاه تصفیه هوا چه کاربردی دارد؟

حداکثر بهره وری را با کمترین مصرف انرژی از دستگاه تصفیه هوا داشته باشید!!!

چگونه میتوان میزان مساحتی که هر دستگاه تصفیه هوا پاکسازی میکند محاسبه کرد؟

مقایسه دستگاه های تصفیه هوای نایس