دستگاه تصفیه هوا|دستگاه تصفیه هوا رومیزی|دستگاه تصفیه هوا خانگی

720  تعداد بازدید  |  سه شنبه 21 دی ماه 1400

با توجه به تفاوت آلاینده های موجود در بخش های مختلف خانه ایده استفاده از چند دستگاه تصفیه هوا مطرح می شود در این مقاله به بررسی مزایا و معایب این ایده میپردازیم

استفاده از چند دستگاه تصفیه هوا : مزایا و معایب

 

اگر برای مدتی وبلاگ ما را دنبال کرده اید، احتمالاً متوجه شده اید که ما چندین مقاله در مورد انتخاب بهترین دستگاه تصفیه هوا برای اتاق های مختلف خانه ارائه کرده ایم. در حالی که انتخاب‌های ما همیشه بر اساس چالش‌های منحصربه‌فرد کیفیت هوا در قسمت‌های مختلف خانه‌ است، ممکن است شما را در مورد اینکه آیا باید از چندین دستگاه تصفیه هوا در سراسر خانه‌تان استفاده کنید یا خیر، به فکر فرو برده باشد. در این مقاله نگاهی به مزایا و معایب استفاده از چند دستگاه تصفیه هوا در فضاهای مختلف خواهیم داشت تا بتوانید بهترین تصمیم را برای رفع نیازهای شخصی خود بگیرید.

 

بررسی چگونگی استفاده از چند دستگاه تصفیه هوا در خانه

به عبارت ساده، استفاده از چند واحد دستگاه تصفیه هوا در خانه به این معناست که می توانید آلودگی ها را در اتاق های مختلف به طور موثرتری هدف قرار دهید. به عنوان مثال، یک دستگاه تصفیه هوا که در آشپزخانه یا حمام استفاده می‌شود، ممکن است برای از بین بردن بوهای محصولات تمیزکننده باترکیبات سنگین، بهتر بوها را هدف قرار دهد. از سوی دیگر، دستگاه تصفیه هوا مورد استفاده در گاراژ ، ممکن است به تمرکز بیشتری روی VOC ها نیاز داشته باشد.

 

به طور مشابه، ویژگی های مختلف می تواند مدل های مختلف را برای اتاق های مختلف بهتر کند. به عنوان مثال، در اتاق خواب خود، ممکن است منطقی باشد که یک دستگاه تصفیه هوا بدون فیلتر را انتخاب کنید که صدا ایجاد نکند و به شما امکان خواب شبانه مطلوب را بدهد.

 

 

 

معایب چیست؟

تنها نقطه ضعف واقعی استفاده از چند دستگاه تصفیه هوا در سراسر خانه این است که ممکن است خارج از بودجه شما باشد. اگر چنین است، بهتر است یک دستگاه تصفیه هوا با ظرفیت کافی برای پوشش دادن کل فضای زندگی و هدف قرار دادن طیف وسیعی از آلاینده ها را تهیه کنید. برای خریداران در این شرایط، معمولاً ایده خوبی است که یک دستگاه تصفیه هوا ترکیبی ازHEPA  و فیلتر کربنی تهیه کنید، زیرا این دستگاه ها می توانند طیف گسترده ای از ذرات، گازها و بوها را از هوای خانه شما پاک کنند.

 

سوالی در مورد اینکه کدام دستگاه تصفیه هوا برای خانه شما مناسب است، دارید؟ ما برای کمک اینجا هستیم. در مورد سوالات خود با ما تماس بگیرید تا شما را برای بهره بردن از هوایی تمیز در سراسر خانه خود راهنمایی کنیم.

 

 

بیشتر بدانید:

 

دستگاه تصفیه هوا، دستگاه معجزه آسایی که همه ما باید از آن استفاده کنیم

دستگاه تصفیه هوای فیلتردار در مقابل دستگاه تصفیه هوای بدون فیلتر

بهترین دستگاه تصفیه هوا برای اتاق کودک

انتخاب بهترین دستگاه تصفیه هوا برای اتاق خواب

مقایسه دستگاه تصفیه هوا و ژنراتور ازن