دستگاه تصفیه هوا رومیزی|دستگاه تصفیه هوا|دستگاه تصفیه هوا خانگی

857  تعداد بازدید  |  شنبه 28 اسفند ماه 1400

رختکن ها محیطی سرشار از انواع آلودگی هستند استفاده از دستگاه تصفیه هوا مناسب میتواند این آلاینده هارا از محیط حذف کرده و فضایی سالم را ایجاد کند

دستگاه تصفیه هوا برای رختکن

 

بهبود کیفیت هوا در رختکن 

رختکن اغلب توسط افرادی استفاده می شود که به تازگی فعالیت شدید ورزشی را به پایان رسانده اند. همچنین اغلب اتاق‌های رختکن برای پرسنل در محیط‌های بهداشتی و تولیدی وجود دارد. بوهای نامطبوع ناشی از لباس های کثیف و عرق در فضای نسبتاً کوچکی جمع می شوند. و با تهویه محدود هوا برای مدت طولانی در اطراف باقی میمانند. این باعث می شود کیفیت هوا در اتاق های رختکن به شدت بدتر شود. 

رختکن مکانی است که ما نسبتاً اغلب به آن سر می‌زنیم، که این مشکل را به‌طور فزاینده‌ای آزاردهنده می‌کند. رختکن در مدارس و سالن‌های ورزشی تجاری ممکن است اولین جایی نباشد که برای پیدا کردن یک دستگاه تصفیه هوا انتظار می‌رود، اما این اتاق‌ها فضاهایی هستند که باید از نوعی فناوری تمیز کردن هوا در آنها استفاده شود. استفاده از دستگاه تصفیه هوا در رختکن می تواند به سالم تر و دلپذیرتر نگه داشتن فضا برای کسانی که از آن استفاده می کنند کمک کند. در اینجا مواردی که باید در مورد دستگاه تصفیه هوا مناسب برای رختکن ها بدانید بررسی خواهیم کرد. 

 

چرا در رختکن به یک دستگاه تصفیه هوا نیاز دارید؟

 دو دلیل اصلی برای استفاده از دستگاه تصفیه هوا در اتاق رختکن وجود دارد. اولین مورد این واقعیت است که رختکن بوهای ناخوشایندی دارد که می تواند افراد را آزرده کند. دوم این واقعیت است که باکتری ها، ویروس ها و قارچ ها در این محیط ها بسیار رایج هستند. حذف این آلاینده ها از هوا می تواند به مشتریان باشگاه شما کمک کند سالم بمانند و اطمینان حاصل کنند که می توانند در یک محیط تمیز دوش بگیرند. دستگاه تصفیه هوا مناسب می تواند به جلوگیری از تجمع مواد شیمیایی در هوا کمک کند. برای نظافت، بسیاری از باشگاه‌ها از پاک‌کننده‌های شیمیایی قوی در رختکن استفاده می شود. در حالی که این کار برای خلاص شدن از شر باکتری‌های بالقوه مضر ضروری است، اما بخار این پاک‌کننده‌ها می‌تواند روی افرادی که از آسم یا سایر بیماری‌های تنفسی رنج می‌برند، تأثیر منفی بگذارد. استفاده از دستگاه تصفیه هوا در رختکن کیفیت هوا را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد. کیفیت مطلوب هوا دارای مزایای زیر است: تامین سالم هوای تازه از طریق استخراج و فیلتراسیون موثر هوای داخل ساختمان دیگر هیچ مزاحمتی از بوهای نامطبوع، ویروس ها، باکتری ها، گرد و غبار و ذرات ریز وجود ندارد در مصرف انرژی صرفه جویی می شود: هوای گرم و خنک به جای اینکه در یک مکان دمیده شود به طور یکنواخت در رختکن توزیع می شود. پرسنل در پایان روز راضی هستند زیرا در معرض بوی تعفن زیادی قرار نگرفته اند هزینه تمیز کردن کمتر: از مواد پاک کننده مخصوص می توان برای از بین بردن بوها استفاده کرد و مشکل را به طور موقت حل کرد. بوهای نامطبوع می تواند به طور فزاینده ای برای پرسنل آزاردهنده شود و به همین دلیل باعث غیبت بیشتر به دلیل بیماری شود. 

 

 

 

چه نوعی از دستگاه تصفیه هوا بهترین است؟

 برای حداکثر اثربخشی، به سه نوع فیلتر در یک دستگاه تصفیه هوا رختکن نیاز دارید. فیلتر HEPA به از بین بردن ذرات معلق مانند گرد و غبار و گرده کمک می کند، در حالی که فیلتر کربن بوی نامطبوع و بخارات شیمیایی را از بین می برد. نوع نهایی فیلتراسیونی که به آن نیاز دارید یک لامپ میکروب کش UV است. نور شدید UV باکتری ها، ویروس ها و هاگ های کپک را خنثی می کند و از ایجاد بیماری جلوگیری می کند.

 

بیشتر بدانید:

 

بازگشت به باشگاه های ورزشی در ایمنی کامل به کمک دستگاه تصفیه هوا !!!

دستگاه تصفیه هوا، دستگاه معجزه آسایی که همه ما باید از آن استفاده کنیم

چه مدت طول می کشد تا دستگاه تصفیه هوا اتاق را تصفیه کند؟

یک دستگاه تصفیه هوا چقدر برق مصرف میکند؟

آیا لازم است دستگاه تصفیه هوا دائم روشن باشد؟